بچه خواهرم

زنگ زدم خونه خواهرم،بچه خواهرم گوشي روبرداشت.

گفتم:سلام،بگومامانت صحبت کنه.

گفت:نميشه،داله گليه مي تونه :|

گفتم:بابات کجاست؟

گفت:دم دله،داله با آقا پليسه صحبت مي تونه.

گفتم:داداش حامد کو؟گفت:اونم لفته بيمالستانالو بگلده.

.درحالي که داشتم ازشدت نگراني سکته مي کردم،

بلندگفتم:مگه چي شده؟

گفت:من گم شدم.

گفتم:مگه الان کجايي؟

گفت:زيل تخت.... :| :|

 

خخخ...تف تو روحت بچه...



نظرات شما عزیزان:

atiyeh
ساعت10:29---27 شهريور 1393
لینک شدی
پاسخ:ممنون


atiyeh
ساعت10:24---27 شهريور 1393
سلام ممنون از اینکه اومدی بازم سربزن
پاسخ:خواهش حتما


atiyeh
ساعت8:49---27 شهريور 1393
سلام.وب خیلی زیبایی داری،مطالب خیلی جالبن به وب منم سربزن
پاسخ: ممنون باشه حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 27 شهريور 1393برچسب:, | 8:22 | نویسنده : hamed |